perjantai 7. tammikuuta 2011

Sinful colors - Fuchia purple

En muuten muista, millon viimeksi olen laittanut blogiin luonnonvalolla otetun kuvan! Tänään sain aikaiseksi peräti käyttää hyväksi pari minuuttia pidentynyttä valosan aikaa.
Fuchia purple on todella kaunis sävy. Pinnasta tulee hyvin kiiltävä ilman päälyslakkaa ja peittävän sävyn saa kahdella kerroksella. Tykkään tästä todella, mutta niin tässä, kuin muissakin sinfulin lakoissa on ilmakupla -ja kuivumisongelmia. Ainakin omassa käytössäni. Siltikin haluaisin näitä lisää :D tosin vain niitä erivärisiä glittereitä.
(lampun valossa otettu)
Pitikin siis kysyä, että olenko ainoa jonka mielestä nämä kuplittuvat ja kuivuvat hitaasti?
Aluksi pinta on siis kaunis ja kivasti levittynyt, mutta hetken päästä pienen pientä palluraa täynnä. (okei tosi pientä, myönnän.. eivät edes näy kai näissä kuvissa, mutta minä näen ne!)

5 kommenttia:

Lina kirjoitti...

Ainakin kuivuvat hitaasti. Mulla on joku oranssin sävy tuolta merkiltä ja meni ikuisuus ennen kuin kuivui -__-

Anonyymi kirjoitti...

Mulla tuli kuplia, mutta vain pari pikkusta. Kuivui kyllä nopeasti. Olisko sitten eri sävyissä eroja..?

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Nunnu: mullakin on joku oranssi kans :D
Anonyymi: Kyllä varmasti.. kaikilla merkeillä tuntuu olevan vähän eroja, ja on se lakkaajastakin kiinni mikä toimii ja mikä ei :)

NailHai kirjoitti...

Kommentoin paljon myöhässä, mutta rakastan näitä lakkoja. Mulla ei kupli ja kuivuu opeesti! <3 Jos lakka on seissyt jo kaupassa pitkään, niin silloin se voi olla jo vähän paksumpaaja laatu huononee.

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Mä en tiedä, mikä noita vaivaa :D Ne on kyllä ostettu sillon kun niitä tuli myyntiin, ja on ne siis laatikossakin sen vuoden seissyt. Mutta ei niitä vanhemmat noin paljoa ole huonontunu :P
Värit on kyllä ihania.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...