perjantai 26. marraskuuta 2010

Huu.. Lush Times

Huh... Tässä aamulla katselin mitäs on tullut postia. Joku kelan tai muun vastaavan ilmaislehti varmaan. Sitten menin suihkuun ja katsoin tarkemmin. "Lush Times". Hehee.. tuli heti mieleen saippua/kosmetiikkakauppa. No sitten avasin ja katsoin tarkemmin.. ei ole totta. Tosiaankin "sen" Lushin lehti!
Lehti ei todellakaan ollut mikään kovin ohut. Peräti 43 sivua kuolattavia kuvia ja nyt en ole enää lainkaan tyytyväinen mihinkään.
Miten tässä nyt suhtautuisi näihin himoihinsa. Olin päässyt juuri siihen pisteeseen, etten tarvitse itselleni MITÄÄN muuta kun E-baystä China Glazen Fairy dustin. Niin.. niin oli vielä 2h sitten ennenkun tämän lehden avasin..
Kuvat, kuvaukset ja käyttöohjeet ovat selkeät ja tästä lehdestä on jotenkin helppo katsoa, mitä tilaisi.
Vaikka en nyt jouluun mennessä mitään täältä tilaakkaan, säästän lehden myöhempää varten. Mahdollisesti tammikuuhun kun saattaisi olla enemmän rahaa. Nyt joulu syö matkustamisineen niin hurjasti, ettei millään kehtaa nyt törsäillä.
Tai ehkä olen ollut niin kiltti, että saisin joululahjaksi itse tuolta jotain? Mm. avomies ei kai ole ostanut vielä lahjaa.. joten jos jätän tuon lehden auki, johonkin näkyvälle. Näin laitoin vessaan myöskin Kicksin lehden pesukoneen päälle.

Mutta, tuliko tämä lehti sitten kaikille, vai joskus Lushilta tilanneilel? Ainakin tämä tuli mun omalla nimellä. Plus meillä on mainospostikielto. Ihan kannattava bisnesidea. Äitinikään ei ollut ennen viimejoulua kuullut näistä ja innostui lahjasta ja firmasta.

4 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Mullekin tuli toi, olin jo lykkäämässä sen lehtipinoon että taas tuli mainoksia mainoskiellosta huolimatta, mutta kannatti lukea etusivu edes.

Oon myös joskus tilannut Lushilta, joten ehkä toi tulee tilaajille? Mulla ainakin on etusivulla painettuna oma osote.

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Hanna: määkin melkein potkin roskapinoon ton. Luulen kanssa että on entisille tilaajille. Kun tosiaan mulla on kuuliainen postinjakaja ja se mainoskielto ovessa, niin tulee vaan omalla nimellä varustetut lehtiset.

Anonyymi kirjoitti...

Minulle tätä ei tainnut tulla, ainakaan vielä, tai sitten olen hävittänyt vahingossa. Aiemmin on tullut ja tilannutkin joskus tuolta olen :) Parempi jos ei tule, ihan hirveä himotus iskee kuitenkin ;) *heh*

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Mulle ei ennen tullu :) Varmaan jos ennen joulua lähettelevät, kun ensimmäistä kertaa tilasin viimevuonna joulukuussa vasta.

Kyllä olisin kans toivonu, ettei tätä olis tullu :/ Liian houkuttelevia kuvia. Pelkään, että itsehillintä pettää.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...