lauantai 7. tammikuuta 2012

Olen elossaaaa!

Olikohan pisin tauko nyt mulla hetkeen. Mulla on ollut muka kaikkea muuta tekemistä, eikä aikaa uhrata blogilleni. Pääasiassa vikana laiska kynsikuvien ottaminen, mutta onneksi nyt jotain kuitenkin olen kuvaillut!

Ensiksi, kävinhän minäkin tsekkaamassa tuossa joulukuussa Models Ownin beetlejuicet, tyyliltään ovat kuitenkin sellaisia, mistä tykkään.
Kaupassa ajattelin aluksi, että noo.. ostetaan nyt ainakin kolme lakkaa. No miten kävi, menin sekaisin. Ensimmäisenä spottasin aivan upean Purple Bluen, halusin sille kaveriksi Pinky Brownin ja Aqua Violetin. Kuitenkin keskenään Pinky Brown ja Purple Blue näyttivät liian samanlaisilta, samoin myös Aqua Violet ja Purple Blue. Järkevää olisi ostaa siis Aqua Violet ja Pinky Brown, mutta kun Purple Blue oli hienoin. Hämmennyin ja ostin kengät JA Purple Bluen. Sankariolo ja on se vaan ihanaa olla nainen.

Vähän olivat taas lakat olleet kauan ennen kun otin kuvat. ;D

Pistän nyt päivittäin pari postausta vanhoilla kuvilla, tulossa ainakin yksi kynsiin liittyvä minipostaus, meikkijuttu ja sitten jatkuu tuo haastehomma, eläinprinttiä taisi olla seuraavaksi.

Kiva oli kyllä aloittaa tammikuunkin blogisaldo, vaikkakin näin myöhään. Oli myöskin huisia huomata, että ihmisiä oli lisääntynyt lukijoiksi ja kommenttejakin oli tullut, kuvittelin varmaan ettei tätä enää lue kukaan. Kiitos siis teille!

4 kommenttia:

Misty kirjoitti...

Hyvä, että olet hengissä!
On kyllä hieno sävy ja shiftaa kauniisti.

NailHai kirjoitti...

Miekin vähän odottelin paluutasi. Blogiasi on kiva seurata, koska kuvat ovat aina tosi sielkeitä. :)

Elisa | Miten niin liikaa? kirjoitti...

Voi ei, miksi kaikkien pitää nyt just postailla ihania kynsilakkakuvia kun olen päättänyt että olen ostolakossa tammikuun! Apua...

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Misty: Jee, ja on kaunis sävy, tykkään itse paljon! ^^

NailHai: Aww, ompa kiva kuulla! No kyllä mä täälä blogimaailmassa pysyn.

Elisa: hahaaa, mäkin oon ostolakossa, mutta nää on viimevuoden juttuja ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...