sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Blogipalkintoja

Oon saanut näemmä useankin blogipalkinnon, ja oon mielettömänkamalan pahoillani, miten mä oon laiskana unohtanu tänne laittaa mitään! Ne vaan aina jää.
Kiitos siis seuraaville: Polish this!, Purple blur ja Drop of Polish!
Kahdelta ekalta sain Stylis blogger -palkinnon.Tähän liittyen piti kertoa 7 faktaa/juttua itsestäni, siispä:
1. Olen vähän eläinfriikki, ja sekoan kaikesta söpöstä ja pörröisestä. Lepertelen tyhmästi myös kaikille elukoille.
2. Haluan muuttaa Saksaan lähivuosina, ja olen jo hieman tehnyt järjestelyjuttuja sen eteen. Kaikessa hiljaisuudessa siis. :D
3. Olen toivoton syöppö ja sipsiaddiktio, paha tapa ja olenkin lakossa vähän väliä.
4. Viihdyn tietokoneella hävyttömän paljon. Pelailen paljon Simssejä ja irkkailen.
5. Olen oikeasti syntynyt Toijalassa (hei vaan Akaalaiset).
6. Olen vähän hermoheikko ja pelkään vähän kaikkea. Lääkäreitä, ötököitä jne. Lääkärikammo tosin on aika paha.
7. Pelkään oikeasti kuntoni ja ulkonäköni puolesta ihan sikana. Tarkkailen jokaista juonnetta ja selän vika-asentoa, joita siis varmasti on koneella istumisesta. Luulen että elintavat vie mut hautaan ennen kun täytän 40, ja sillonkin näytän jo 55 vuotiaalta.

Näistäpä jäikin terve ja positiivinen kuva musta! Hehee..

Oon kyllä näistä mielissäni, mutta uskon jokaisen ihanan jo tällaisen saaneen. :) En valitettavasti jaksa tägitellä teitä kaikkia nyt.

Ps. Ärsyttää toi toimimaton blogilista, kun pari -kolme päivää jo samat postaukset ruudussa. 
Loppukevennyksenä äitin uus silmäterä, Raivo. Raivo on ihana hamsutyttö <3 (pikkuveljet nimen takana)

5 kommenttia:

Sonja kirjoitti...

Blogilistan toimimattomuus kismittää mua kans. Ensin luulin että vika on mun koneessa, mutta pikainen testailu osoitti että mun masiina pelittää ihan oikein (onneksi)

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Joo, blogilista on vähän semmonen tapaus ollu aina. :D Mietin vaan millanen ryöppy sieltä tulee, kun lähtee rullaan.. jos lähtee. Kolme päivää kohta ollu samat postaukset, ainakin saa julkisuutta!

Lumi kirjoitti...

Voi ei, kamala hamsterikuume muutenkin ja sitten tuommoisia kuvia tulee vastaan... >.< Ja Raivo on hieno nimi hamsterille - toivottavasti ei kuvaa neidin luonnetta! :D

Unknown kirjoitti...

Mä ainakin jo blogilistan infoon olen lähettänyt äkäistä sähköpostia, ehkä sinne kannattaa muidenkin nillittää jos se auttaa :)

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Lumi: joo o, ja mulla eläinkuume pahenee :D Ei se onneksi nimensä veroinen ole, tosi kiltti ja sulonen kun eilen lässytin sille pitkän tovin ja annoin namia.. <3

Ruu: Mä luulen, että sielä tiedetään ognelmasta, mutta harva viikonloppuna mitään korjailee :) Mut onneks kun äsken vilkasin, niin se toimii!! Jei :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...