lauantai 2. lokakuuta 2010

Hais!

Mä olen oikeasti ihan megayllättynyt, etteivät lukijat ole vähentyneet tämän minun pikku taukoni aiknana. Niitä on tullut lisää! Jei! Nyt kuitenkin kun pahin koulutaakka on takana ja stressit ohitse, on aikaa sitten taas näille omille pienille hämärille näperryksilleni.

Edellisinä päivinä olen mietiskellyt mm. mitä minulla on oikeastaan tarjota enää lukijoille, kun kynsiaiheisia blogeja tuntuu olevan niin paljon. Mietin jo, että josko olisi aika sitten lopettaa tämäkin blogi. Enhän tietenkään nyt siihen pysty! Nyt onneksi olen jo keksinyt vähän jutunjuurta, josko jo huomenna kirjoittelisi siis ihan kynsiin liittyvistä asioista.

Sain myös kolmelta ihanalta bloggarilta tunnustuksen. Tattadaa:
Kiitos ihanista sanoista: Shiny, Nunnu ja MQ.
Palkinnon hoksasin niin myöhässä, että varmasti kaikki ihanuudet, joille tämän olisin antanut, ovat sen jo saaneet :)

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...