keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Laura shoppaa (kirppiksillä)

Jopas ehtikin keertymään blogitaukoa :) Lauantaina lähdin kaverin synttäreille ja tulin maanantaina takasin, nyt olen pari päivää huvikseni kierrellyt kirppiksiä.

Heittelen tänne sitten kuvasaldohehkutusta ostoksista, ihan vaan koska kuvat on kivoja ;) Postauksen lopussa ne kynnet jolla on nää pari päivää vipelletty.

Aah.. yyberhieno lemmukuvioinen primakuntoinen laukku. Ihanaa karvaa tuo päällinen. Hyvä seuraaja Saksasta ostetulle Nightmare Before Christmas -olkalaukulle, joka alkaa olemaan niin risa, etten raaski enää pitää sitä päivittäin :D Laukku parka.. tämä maksoi muistaakseni jotain 5€ ehkä..
Punainen pieni olkalaukku, ihan vain siksi, että olen aina halunnut sellaista!! Mulla on vain 2 mustaa ja yksi metallinen. Tämä maksoi euron.. ostin vaikka epäröin noita kultaisia osia, mutta ne on tavallaan söpöt, ja vähän erilaiset.
Poncho talveksi. Jotenkin mukavan rento ja lämmin vaihtoehto tällaiselle käsivarsivilukissalle. Maksoi 5 tai 6€
Raitapaita on ihan perus paita, muttakun mulla ei ole raidallista peruspaitaa! Tämä oli pari euroa. Pari euroa oli myöskin punottu kapea vyö, jollaista olen etsinyt. Tuotahan voisi hei käyttää käsikorunakin!
Varmaan kerran hetken käytetyt, juuri omaa kokoani olevat söpöt seepraballerinat. Joo, eläinkuosit ei mun omalla kohdalla mene koskaan pois muodista. Muiden ei tarvi tykätä, jää mulle enemmän ;) 4€ maksoivat.
Paksua mustaa nahkaa oleva unisex laukku. Jotenkin vaan niin karismaattinen yksilö, että vähän rakastuin kun näin sen. Vielä enemmän ilahdutti sen hinta, 3€. Ihan täydellinen vastapaino tyttömäiselle härpellykselle.
 Tämä oli yhden kirppiksen uusien tuotteiden seassa ja heti napsahti, että olen etsinyt pientä lokerikkoa pienimmille kynsikoristeille. 2€.

Kynnet ovat sitten olleet näinkin mielenkiintoiset:
H&M:n Latte 2 go lakalla ensin pelkästään. Ihana nude, kaikessa tylsyydessään..
Pikkusen koristeltun sitten..

Eipä tässä muuta :D Alan tässä taas räpeltämään uusia kynsiä, jotta blogiin saataisiin asianmukaista sisältöäkin ;) Ja pitää niitä vanhoja käyttämättömiä laukkuja karsia näiden uusien tilalta.. tulee kivat kirppisvuoret.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...