lauantai 13. elokuuta 2011

e.l.f. ja muu random saalis

Video+kuvia e.l.f. tilauksesta ja Seppäläostoksista.
Elfillähän oli siis tuossa taannoin tajous, että jos tilaa vähintään 30punnalla, saa siitä 50% pois, se oli melkein kuin kutsu.
Youtube ladatessaan heitti videon jotenkin tosi rakeiseks, mutta eiköhän siitä se olennaisin selviä! (niin.. youtuben vika..)
Kuvassa: Studio Makeup Mist & Set, Nail Polish Lilac, Nail Polis Fair Pink, Blush brush (studio), Defining eye brush, Blending eye brush, Dual pencil sharpener, Foundation farm, Eyelid primer (sheer).
1. Cream eyeliner (black) 2. Liquid eyeshadow (Misty mauve) 3. Duo eyeshadow cream (mocha swirl) 4. Blush (peachy keen).
(sain myös ilmaiseksi kabukin, mutta sillä nyt en mitään tee)

Lopuksi nopea meikki, jonka tein Sweet As Candy-paletilla:
Kokoluomella ruskeaa, kulmaluulla vaalein sävy ja sisänurkissa vaaleanpunaista.

Vähän sekalainen ja pitkä postaus, mutta en jaksanut/muistanut eritellä näitä tilauksia ja oheiskuvia. (:

9 kommenttia:

Rose kirjoitti...

Kivat ostokset :)

Alma / Cotton Candy Maker kirjoitti...

oot ihan mahottoman kaunis ja sulone tossa videolla :3 Kivoja ostoksia !

Anonyymi kirjoitti...

Voi että mua ärsyttää että vasta seuraavana päivänä oli tilillä rahaa ku olis voinu tilata noita elfiltä :s

Anonyymi kirjoitti...

ootko ujo? vaikutat tosi suloselta ja ujolta :P hyvällä tietty! :)

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Rose: ^^

cottoncandy: kiitos :D vaikka ihan heti itelle ei tulis noi sanat kyllä mieleen :DD

Anonyymi: kuulostaa siltä, miten mulle käy aina :P

Anonyymi: een mä kauheen :D
omasta mielestäni oon tossa videolla ihan erilainen kun "oikeesti"

Panda kirjoitti...

Söppänää olet <3.

Ihana tuo ruiskutuskohtaus :'D!

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Jännää kun meikä ihan p*skat housussa tunki pitkin hampain naamavideon, kun en vaan kestä itteeni kattella nauhalta! :D Sitten vielä kehutaan. <3

Panda: :P Mä en varmaan ikinä totu mihinkään naamaan suihkittavaan, tulee semmonen kissa+suihkepullo refleksi.

höpö kirjoitti...

Hei,

voisitko antaa vinkkiä miten käytät tuota Duo eyeshadow creamia?Tilasin itselleni saman ja aina kun sitä käytän on se jo kymmenen minuutin kuluttua kivoissa paakkuroissa luomivaossa... eli auta osaamatonta kiitos :)

(todellaupea)Layrä kirjoitti...

Heippa Höpö! Mä oon käyttänyt sitä luomivärinpohjustuksen päällä, esim tuon elfiltä tilatun. Mulla on aika rasvaset luomet, mutta pysyy ok:na, yleensä kuitenkin vaan taputtelen sitä "väriboostiks" jonkun luomivärin alle kevyesti. Toivottavasti sait vähän apua :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...